11 Şubat 2009 Çarşamba

Minikler


Bugünkü minik sporcumuz Nazlıcan MENDİ

Nazlıcan Büyükşehir Belesiye Spor'un minik takımında yer alıyor. 5 numaralı formayı giyen Nazlıcan 2 ve 3 numaralı pozisyonda oynuyor.Zaman zaman 1 numarada da oynayabildiğini söyleyen Naz'ın en sevdiği iş şut atmak.''İlerde iyi bir şutör,skorer olabilirim''. Basketbola arkadaşı Eda'nın haber vermesiyle 2007 yılında başlayan ve o günden sonra da kopamayan Naz'ın lakabı SAFİNAZ ya da SİNCAP. Nilay Yiğit'i çok beğeniyor ve ilerde Galatasaray ya da Fenerbahçe'de forma giymek istiyor.Şu ana kadar çok uzun bir kariyeri olmasa da anılar birikmeye başlamış bile. Karabük'teki yarı final maçlarını ve otelde yaşananları unutamamış Naz. Derslerinde de çok başarılı olan Naz'a basketbol hayatında da başarılar diliyoruz.Milli takım yolları açık olsun sana...

18 yorum:

  1. bu arada nazlıcanım yani adım çıkmıo ama nese yha çok tip çıkmışım ama yrn tam spr olcak

    YanıtlaSil
  2. nazım benim çok şeker çıkmışsın canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben dilayyy

    YanıtlaSil
  3. yorum yazıyım ödül alıyım.

    YanıtlaSil
  4. naz aynı bu resmde safinassn öbr remsdede sincap çıkarsın allh bilir

    YanıtlaSil
  5. ya bundan sonra sporcu olarak bayan sporcu da koyun ama dimi murat abi

    YanıtlaSil
  6. hidayet türkoğlu da olur

    YanıtlaSil
  7. tamam senin ahtırın için sonraki sporcu abayan olacak nilay yiğit olsun mu?

    YanıtlaSil
  8. ewt süper olur

    YanıtlaSil
  9. bencede süper olur yha

    YanıtlaSil
  10. yha naz sen anlatsana kızım neden sana sincap dioruz

    YanıtlaSil
  11. dur dur anlatam ben:)şimdi nazın babası bi yere giderken taşın üstünde manzaraya bakan bi tawşan görmüş nazda bize bunu hep anlatırdı bide sık sık sincap taklidi yapıyo hala daha bu taklidini yapıyo we görmenizi tawsiye edrim naz çektirceğin fotonuda sincap taklidi yapaken çektir :)

    YanıtlaSil
  12. bi kere taşın üzernde duran tawşan diil sincap canım neyse :)

    YanıtlaSil
  13. ahy tawşan mı yazmışım ben çooook pardon :)

    YanıtlaSil
  14. browo naz hep böyle

    YanıtlaSil
  15. başatılar naz

    YanıtlaSil
  16. başarılar naz ben fatma

    YanıtlaSil
  17. SiNcAbIm BeNiM......

    YanıtlaSil