5 Mart 2009 Perşembe

Aksaray






















9 yorum:

  1. herkes gitsin görsün yeraltı sehirleri harika.

    YanıtlaSil
  2. güzel heralde resimler bakılırsa

    YanıtlaSil
  3. gezmişsiniz bayağı bni niye almadınız yanınıza ?* !!

    YanıtlaSil
  4. wallahi yha ama resimlere baqmakla bitmio gidip görmeq lazım oraları naz topla walizini bi gün alalm ucak biletlerini gezlm..:)

    YanıtlaSil
  5. oraları bi gün bize uzun uzun anlatında bizde gitmiş gibi olalm şimdi uçak biletleri pahalıdır..:)

    YanıtlaSil
  6. ewet dilay alalım uçak biletlerini biraz kaçamak yapalım zaten beni yanlarına almadılar seni de :(

    YanıtlaSil
  7. murat abi bi resme baqıorum kısa kollusun bi resme baqıorum kar yağıo montlusun ....:)

    YanıtlaSil
  8. ( BAŞLIK..8. sınıf türkçe kitabı çiğdem derki gibi OLMUŞ =) )
    ben oraya bavulların içine girip gidicektimde dedim şimdi orda karda kışta bide benimle uğuraşmasınlar ,acıdım gitmedm :p !!
    yoksa yani benim annem heryere gitmeme izin verir yani ne karı ne denizi hiç yani umrunda olmaz ... uzakmış yakınmışş.. derslermiş yok dersaneymiş.. hiçç yani . ''anne ben giriyorum '' derim ''nereye'' der '' şu erzincana gidip geliyorum ''derim çat kapı gider gelirim yani sorun olmaz ama ben istemedim yük olurum falan :) neyse daha çok yorum yapıcam hayydeeee :D

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil