31 Mart 2009 Salı

ÖDÜLLER ve ÖDÜLLÜ SORU


Sevgili öğrencilerim gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler bu ayki ödülümüz olan sinema biletini minik takımdan haberini de yaptıgımız Dilay KUŞ kazandı.İki kişilik sinema biletini nisan sonuna kadar Carrefour AFM Sinemalarında istediğin filmde kullanabilirsin.(Bu arada sinema bileti için ev arkadaşım AFM müdür yardımcısı İlkay'a teşekkürler.) Yorumlara devam.

Bu ay bir de ödüllü soru yarışmasını başlatıyoruz.Sorunun cevabını mail adresime doğru gönderenler arasından bir kişiye çekilişle ödülüm olacak.Hepinize bol şanslar.

SORU: Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu olan Michael Jordan'ın 23 numarayı giydiğini biliyorsunuz.Ama Jordan'ın NBA liginde giydiği 2. bir numara var.Kaç numara?
Cevaplarınızı basketbasketbol@hotmail.com mail adresime gönderbilirsiniz

10 yorum:

  1. Murat abi ya çok kolaymış amann 2 dk uuğraşmadım..

    YanıtlaSil
  2. sende mi buldun kızım :D

    YanıtlaSil
  3. AMA BEN HALA ÖDÜL NE BİLMİYORUM :D

    YanıtlaSil
  4. eed ödül nhe..:))

    YanıtlaSil
  5. güselmiş.........:))

    YanıtlaSil
  6. bnde buldum hmde çoktan

    YanıtlaSil
  7. antraman forması mıı :S =))iimiş:p

    YanıtlaSil
  8. slmlar Eskişehirde bayan basketbol ile ilgileniyorum. Maç yapacak takım sıkıntısı yaşıyoruz. sizle iletişim kurmak istiyoruz.iletişim için filozof1974@hotmail.com.
    Ozan gençoğlan tel 0 505 220 35 91

    YanıtlaSil