7 Mart 2009 Cumartesi

Aycan Birgül AKTAŞ


Küçük ve Yıldız takımın vazgeçilmez forvet-pivotu Aycan Birgül AKTAŞ.

MT:Basketbola nasıl başladın?
AA:İlkokul 3. sınıftayken sınıfıma 2 bayan antrenör geldi ve altyapı için oyuncu seçeceklerini söyledi.Sümer Hoca boyum uzun olduğu için ısrarla gelmemi söyledi.Ertesi gün gitti antrenmana ve hala oynuyorum.Bırakmayı da düşünmüyorum.

4 ve 5 numaralı pozisyonlarda oynayan Aycan'ın en büyük hedefi milli takımlarda forma giymek.
Bu seneye kadar okul takımında küçük ve yıldız takımlarda bir çok Bursa Şampiyonluğu yaşasa da henüz bir Türkiye Finali görememenin burukluğu var.
MT:Bu seneki okul finali için ne diyeceksin?
AA:Bu sene kadromuz çok geniş değildi.Maçlara 10 kişi bile çıkamadık.Sürekli oynayan 5 6 oyuncu olunca final maçının sonuna doğru yorulduk ve alabileceğimiz maçı 3 sayıyla kaybettik.Ama aynı takıma karşı kulüplerde rahat galip geldik.Tabi orda 12 kişilk iyi bir kadromuzun olması önemli.

Basketboldan arta kalan zamanda müzik dinleyerek vakit geçiren Aycan ders konusu açılınca pek fazla konuşmak istemiyor.Ama basketbolculuğun yanında mimar olmak istiyor.

Medyanın çok ilgi göstermemesi sebebiyle bayan basketbolunu cok yakından takip edemediğini söyleyen Aycan'ın örnek aldığı basketbolcu Galatasaray'da oynayan Yasemin Horasan.Ama kendisi Beşiktaş'ta oynamayı tercih ederdim diyor.

MT:Koçun hakkındaki görüşün?
AA:Onu çok kızdırdığımı biliyorum.Bazen aşırı derecede bağırıp kızsa da hep bizim iyiliğimiz için yapıyor bunu.Umarım emeklerini boşa çıkarmam.

10 yorum:

  1. =)).. aycan iyi bi oyuncu olmasinin ynnDa çok iyi bi arkaDaşş umarim isteDiği herşey onunla olur ..iyiki varsn cnm..

    YanıtlaSil
  2. Ben de katılıyorum.Aycan çooook iyi bir arkadaş..inşallah milli takıma da girecek.

    YanıtlaSil
  3. eed sizce arkadaş bence abla bence aycan abla ii birisi wede güsel bi basketbolcu olucaqtır

    YanıtlaSil
  4. ben aycan ablayı çok sewiyorum yha gercekten çok ii biri çok ii bi abla

    YanıtlaSil
  5. size çoq ii bi arkadaşken bizede çoq ii bi abla aycan abla sana basarılar.

    YanıtlaSil
  6. size güwenebilir bir arkadaş bize güwenilenilir bi abla ayrıca güwenebilir bi basketbolcu olucaktır aycan abla sana basarılar

    YanıtlaSil
  7. size ii bir dost bize ii bir abla wede güwenilebilr we ilerdede ii bir basketbolcu olacaktır simdiden aycan abla basarılar sana...

    YanıtlaSil
  8. ayrıca aycan abla şuanki resminde güsel nie değiştirelim dedin ki murat abiye bence bu kalsın sen bide beni görcen murat abi koyunca çok sırıtmışım.......:) :d

    YanıtlaSil
  9. aycan abla düzceye gidiomusun biLmem ama BASARILAR.....

    YanıtlaSil
  10. Aycan'ımm beniimmm biricik arkadaşıımmm söyle senden başka kimim var benimmmm(çok kişi var ama snde varsın :p) basketbolu çooook sevdiiğini biliyorumm .. inşalah ileride Murat Abiyi kızdırmadan milli takıma gidersin ... ordada çok başarılı olacağını inanıyorum.. Çoook iyi bi kızsın sonradan anlasak bile.. :p (ilk günler çok kötü davranıyoduk ..:D senin arkandan nelerr nelerrr diyoduk ) ama hepsi geçti bitti . çocuktuk anlamıyoduk napalım şimdi anladık ki vazgeçilmez bir basketbolcu ve vazgeçilmez bir arkadaşsın iyiki varsın canım benim...

    YanıtlaSil