23 Mart 2009 Pazartesi

Dilay Kuş




Minik takımın forvetlerinden Dilay KUŞ.




MT:Basketbola nasıl başladın?


DK:Basketbola 4. sınıftayken secmeler sonucu başladım. ama bir süre sonra çeşitli sebeplerle bırakmak zorunda kaldım. Ama 2007'de okullar açılınca tekrar seçmeye geldiler bu sayede basketbola tekrar döndüm ve şu an çok mutluyum iyi ki dönmüşüm diyorum.




Arkadaşları tarafından soyadından dolayı KUŞUM diye çağrılıyor.Okul takımında !0 kulupte !! numaralı formayı giyiyor.




Sivas'ta şanslarının hiç de az olmadığını söyleyen Dilay "Asıl hedefimiz Maraş'tan çıkmaktı ve bunu başardık.Sivas'ta çok daha güçlü ekiplerle oynayacağız elimizden geleni yapacağız"




Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olan Dilay ilerde Fenerbahçe'de oynamak istiyor Damir MRSIC'i cok seviyor ve Bayan Takımından Birsel Vardarlı gibi olmak istiyor.


Fenerbahçe ve Milli Takım yolları açık olsun....


24 yorum:

  1. yha hani hep dilay dilay wardı yha yorumlarda
    işte o dilay bu dilay yhani ben herkese örnek bi sporcuyumdur....:)

    YanıtlaSil
  2. hep basklarına we kendi takımımıza yorum yapardım şimdidide bana baslayalım baqalm hadi sizde yorum yasın...:)

    YanıtlaSil
  3. yha hu bu saatte benden baska kim yorum yapcak bendede bi akıl...:)

    YanıtlaSil
  4. resimde fazla sırıtmışım normal hayattada hep gülerim ki....:)

    YanıtlaSil
  5. kendi kendime 5. yorumumuda yaptım helal olsun bana sakın aklınıza ´´kendi kendine konuşan deli olrmuş´´´böyl ebi söz gelmesin..........:)maksat yorum olsun

    YanıtlaSil
  6. yaz yaz sinema bileti senin.

    YanıtlaSil
  7. ahy ewet nhe güseL murat abi sizin takıma seLam sölersin ayrıca basarılar diliyorum herkese

    YanıtlaSil
  8. hemde ayın sonu geLdi...:)

    YanıtlaSil
  9. düzcede basarılar

    YanıtlaSil
  10. PARDON YHa yanlıs yere yasmısım ....:)

    YanıtlaSil
  11. numaram kadar yorum yaptım..:)

    YanıtlaSil
  12. burayada bu blogada benden çoq benden baska uğrayan yhoq nhyse sinema biletinide kaparım......:)

    YanıtlaSil
  13. dilay gerçekten kendi kendine konuşuyosun yha yeter tmm sinema bileti senin başkasının değil yha...:d

    YanıtlaSil
  14. yha banane yha bnde istiyom sinama biletini

    YanıtlaSil
  15. dilay varya amma konuştun

    YanıtlaSil
  16. dilay varya aynı muhabbet kuşu gibisin soyadın gibi muhabbet kuşu bile bu kadar konuşmaz

    YanıtlaSil
  17. tabi konuşurum soy adımdan aldım konuşmayı hh konuşmayıp da nabcem...

    YanıtlaSil
  18. hh sinema bileti bnm oldu bile yorumlarm 50lerde...:) ayh nhe güsel bugün ayın sonu...:)

    YanıtlaSil
  19. aferin dilay.yazması senden ödüller benden.Kuş gibi uçarsın basketbolda

    YanıtlaSil
  20. aferin dila tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  21. saoln saoln..:d

    YanıtlaSil
  22. aferinn lenn yinee kptnn diloo benle gitçenn demi kıss sözünn vrr baq ona göree:)

    YanıtlaSil
  23. söz demedm ama nese...:))

    YanıtlaSil
  24. oha be yok öle yaaaa ... murat abi benide tanıtt bende altına 15 tane yorum yapııımmm ... =/

    YanıtlaSil